CONFERÈNCIA. 8è CICLE DE CONFERÈNCIES ORGANITZADES PEL COAA

«ARQUITECTURA SOCIAL. Com  rescatar els barris, viles i ciutats de la mà dels seus habitants” a càrrec de la Itziar González.

Arquitecta i Urbanista. En 1996 va obrir el seu propi estudi professional a la ciutat de Barcelona, especialitzant-se en decreixement urbà, optimització de vivendes públiques, rehabilitació de centres històrics urbans i  d´edificacions en el medi rural. Ha estat professora associada del Departament de Composició Arquitectònica de l´ETSAB ( UPC) fins a 2005.  Des de 2002 s’ha especialitzat en processos de mediació i resolució de conflictes entre ciutadania i administració, a través del disseny i coordinació de la participació i cooperació ciutadana en matèria d’ urbanisme i obra pública. Ex. regidora de Ciutat Vella (2007-2010) Amb la UTE Km ZERO, va guanyar al setembre del 2017 el concurs  internacional per a la redacció de les estratègies d’actuació i el projecte de urbanització de la Rambla de Barcelona. Presidenta de l’observatori ciutadà contra la corrupció de Catalunya. Actualment està dirigint la rehabilitació integral del Nucli antic d’Olot (Girona).

Contingut de la conferència:

L’urbanisme és una disciplina que endreça el territori i acompanya la vida dels seus habitants i activitats . Tot i així, al llarg dels anys, veiem com la qualitat de vida dels nostres veïnats i parròquies  i com part del nostre patrimoni arquitectònic, cultural o paisatgístic es va perdent. També veiem la dificultat d’accés a l’habitatge de milers de persones i la desesperança per recuperar la vida comunitària i la identitat en un món i economia global. Com recuperar les nostres parròquies i paisatges? La conferència versarà sobre l’arquitectura social i la reordenació del territori de la mà dels seus habitants.

Us preguem que confirmeu la vostra assistència a info@coaa.ad o al tel. 861202

https://www.youtube.com/@collegioficialdarquitectes4459
https://www.instagram.com/coaa_and/