Benvinguts a la Setmana de l’Arquitectura2024!

Ens complau convidar-vos a aquesta celebració que destaca la creativitat, la innovació i la bellesa del disseny arquitectònic. Durant aquesta setmana, explorarem com l’arquitectura no sols dona forma als nostres entorns, sinó que també influeixen les nostres vides diàries i en la cultura global.

Què poden esperar?

•Exposicions: Descobreixi projectes arquitectònics inèdits presentats a un concurs d’idees al país.

• Conferències: Escoltarem experts premiats de renom per compartir els seus coneixements i visions sobre el futur de l’arquitectura.

• Jornades professionals: Per veure nous materials i les seves aplicacions.

• Recorreguts Guiats: Per conèixer  les històries darrere dels seus dissenys.

La Setmana de l’Arquitectura és una oportunitat per a connectar amb altres entusiastes de l’arquitectura, aprendre dels millors i, sobretot, inspirar-se. Ja sigui perquè siguis un professional del sector, un estudiant o simplement algú amb curiositat pel món que ens envolta, hi ha alguna cosa per a tots!

Uneix-te a nosaltres del 7 a l’11 d’octubre i sigues part d’aquesta celebració de l’art i la ciència de construir!

Dilluns – 7 d’octubre
19:00h – Jornada Professional organitzada per Saltoki (oberta al públic).
“Estandar PassivHauss i formigó cel·lular YTONG” a càrrec de l’Oriol Prat (Saltoki), Cristina Tomás i Víctor Palomar (Tècnics d’YTONG).
Inscripció a info@coaa.ad

Dimarts – 8 d’octubre
9:00h a 13:30h – Jornada Professional organitzada per Infoconstrucció (oberta al públic).
“Arquitectura del Futur: Descobrint nous productes i solucions de construcció”
Inscripció a https://eventos.infoconstruccion.es/andorra-2024 o info@coaa.ad

Dimecres – 9 d’octubre
15:00h – Visita a la Llar de Jubilats d’Escaldes a càrrec del Marc Monegal.
19:00h – Inauguració de l’exposició del concurs de rehabilitació de l’Hotel Casamanya (oberta al públic).
Inscripció a info@coaa.ad

Dijous – 10 d’octubre
12:00h – Visita al Parc de l’Osa d’Encamp a càrrec del Gerard Veciana.
19:00h – Conferència. “Atmosferes domèstiques” a càrrec dels arquitectes Bet Capdeferro i Ramon Bosch (oberta al públic).
Inscripció a info@coaa.ad

Divendres – 11 d’octubre
12:00h – Visita als Arbres del Tarter a càrrec del Víctor Blasi.
Inscripció a info@coaa.ad